Saturday, October 23, 2010

KENAPA???MENGAPA???

aku tertekan dengan diri aku sendiri..tidak tahu kerna apa...aku menjadi seorang yang suka menyalahkan diri sendiri walaupun setiap kejadian itu aku tahu adalah ujian yang turun dari NYA aku hanya sebagai seorg hamba patut tahu mensyukuri ujian dan nikmat yang telah diberikan..menangis dan menangis aje keje aku...teman rapat menjadi penguat semangat aku untuk meneruskan apa yang telah di pertanggungjawabkan pada diri ini...aku teringin sgt untuk tahu ape yang telah berlaku di belankang ku tanpa aku sedari...tolong la bagitau kalau ada yang salah dan silap aku mohon sangat...ini adalah ujian terhebat buat diri ku dalam mengendalikan sesuatu program itu..aku x kisah di kutuk, di kritik nahupun di hentam jika terdapat nye salah dan silap tapi aku x mampu jika ianya adalah kesalahan yang ak tidak tahu kenapa dan mengapa ia nya terjadi...mungkin aku terlepas pandang perkara yang remeh ini...aku nekad untuk melupakan nya buat sementara waktu supaya keaadaan diri ku kembali tenang dan supaya aku boleh berfikir dengan baik semula bagi mencari jalan penyelesaian yang terbaik buat kami semua..buat mereka yang merasa tertekan dengan apa yang berlaku tampil la untuk bercerita nagn diri ku ape yang terjadi sebenarnya...sekurang-kurang nya cerita la dulu ketidak puasan hati anda supaya setiap yang berlaku itu akan aku cuba perbaiki sebaik mungkin..dan semoga pengunduran anda adalah dengan cara yang terhormat dan kesakitan hati yang anda alami dapat di bersihkan....aku cuma perlu pertolongan dari kalian semua..aku sendiri tidak suka kerja dalam tekanan perasaan seperti ini kerana ia nya sangat menganggu pemikiran ku terutamanya terhadap pelajaran ku...final da tiba aku tidak mahu gagal kerana masalah ini...

YA ALLAH BANTU LA HAMBA MU INI DALAM MENYELESAIKAN KEMELUT YANG MELANDA SUPAYA AKU DAPAT MENJAGA HATI-HATI ITU DARI TERLUKA WALAUPUN IANYA MELUKAKAN HATI KU SENDIRI!!!!!

p/s:sape yang baca dan terasa hati maaf di pinta kerna ini adalah luahan dari diri ini dan bukan untuk menyalahkan sesiapa pun..

2 comments:

  1. uik..aku takde terasa pun..haha..nape neh...meh2 dtg bilik i citeh..hee

    ReplyDelete
  2. hahahaha da bkn ko mmg la ko x terasa beb!!!

    ReplyDelete

NuffNang ads