Sunday, November 28, 2010

SuDoKu

cuti semesta ini hobi 
bermain sudoku menjadi keutamaan ku semula setelah
 lama tidak la juga tak menajam otak aku ni dalam 
misi bermain dengan nombor huhuhu
macam-macam jenis sudoku da wujud 
sekarang ini dari nombor sampai lah sudoku bergambar...

sudoku bernombor

sudoku bergambar

sudoku warna-warni

sudoku perkataan
dan
hasil nya 
huhuhu boley tukar-tukar tu lalalalalala


macam-macam cara orang boleh guna untuk
 isi nombor dalam petak-petak kosong yang ada..
masa ni lah nak uji kepala otak korang dan ketangkasan korang semua berfikir..
ialah adalah lembap sikit dalam mainan bernombor ni..
ada orang terlebih advance dalam benda ni 
sampai orang kata apa pejam mata dengan petik jari pun da leh siap la...
tapi betul main benda ini kekadang boleh buat setiap orang ketagih untuk selesaikan nya lagi....
hahahhaa lantak la orang nak kata aku ketinggalan kereta api ke apa ke 
untuk tulis entry pasal sudoku ni...
tapi satu je aku nak cakap

" ADA AKU KISAH!!!"

suka hati aku la kan hidup aku...
tangan aku
otak aku..
bukan nye aku guna otak orang tangan orang..
hahahahah
peace 

No comments:

Post a Comment

NuffNang ads