Saturday, March 26, 2011

ikan BAkar + TBS

MyEm0.Com
Hari ni seronok huhuhuhu sangat seronok walaupun macam-macam yang berlaku....ye la dari pagi lagi ngan test lab nye sampai dekat kul 11.30...abih je lab duk bincang pasal program aku yang x settle2 lg...tp yang pasti aku x sabar nak balik umah setelah hampir sebulan lebih or dekat 2 bln jugak la aku x jejak kan kaki di rumahku syurgaku huhuhu..rindu pada mama, abah, angah and adik akhirnya terubat sudah lagi-lagi hari ni besday mama (25/3) yang ke 48 ye kew???huhuhu ntah luper sudeyyy and lusa besday abah pulak...
nak di jadikan citer sebab dah lama sangat x balik melaka...aku jadi jakun la kejap cz kena amik bus kt terminal bus selatan - bandar tasik selatan..mana x batak kejap ye ar tempat baru...then baru 1st time lak tu...tp sekurang-kurangnye aku pandai gak la cover perasaan jakun aku tu hahahaha...mesti la idup kena pandai cover mencover ni...klu idak haram lerr jawab nye....mmg macam airport kot...sebiji tp ni airport tuk bus bese je la bkn tuk air bus hahhaha...punya la beria nak balik melaka awal last2 petang jugak aku sampai yela amik tiket kul 3.00 pm so sah2 la sampai kul 5.00 pm...lepas tu gi makan capati and roti canai kt umbai kat jalan nak ke perkampungan ikan bakar terapung..ok la not bad..hahahha...
MyEm0.Com
malam nye lak rpanya nak g melantak ikan bakar pulak....tau aku kosongkan perut awal2...nasib bek dah hujung2 tu aku pancit ye ar cz ak dah x makan byk...senak dowh perut...hahaha tp the moment is nice cz lama x mkn semeja with my family n gelak-gelak, usik-mengusik...kt bawah antara pic2 nye huhuhu jgn jeles okay!!!
MyEm0.Com






hahahaha.....alhamdulillah sangat kenyang dgn pemberian dari ALLAH ini...semoga setiap rezeki di berkati oleh NYA..dan di murahkan lagi rezeki kami sekeluarga...wat rakan-rakan maaf la ye dah buat anda semua terliur lalalalalala....

No comments:

Post a Comment

NuffNang ads