Sunday, March 18, 2012

Hati ini

aku mungkin bukan kawan yang baik yang cukup segala apa yang orang sekeliling inginkan. tapi aku punya perasaan. tidak perlu menghindari diriku semata-mata inginkan lakukan sesuatu tanpa pengetahuanku. hidup sendirian lebih baik kadangkala walaupun kesunyian mengamit diri. teringat kata-kata kak Z hidup ini penuh dengan liku kita yang berhak mencorak nye dengan melawan musuh dalam diri sendiri untuk mencapai kebahagian. tapi aku penat menjaga hati orang sekeliling walaupun tanpa ku sedari ada lagi hati lain yang mungkin terluka dengan tingkah ku. aku bukan insan sempurna yang manpu membaca setiap apa yang ada di dalam hati mereka di sekelilingku.

mungkin tanpa ku sedari tingkah dan tutur kata ku banyak menyinggung hati orang.aku kena redha dan tabah menghadapi segala nya what goes around will come around so aku terima mungkin apa yang terjadi adalah atas kesilapan diri ku tersendiri tanpa aku sedari..dengan itu satu kata yang dapat menyejukkan hati yang duka adalah sabar dan tabah menghadapi setiap cabaran supaya dapat mematangkan diri ini dalam mengadapi liku-liku kehidupan yang penuh berduri ini..moga kecerian dan ketenangan sentiasa menghampiri diri ini dan moga aku dapat berubah menjadi yang lebih baik di masa akan datang.

No comments:

Post a Comment

NuffNang ads