Thursday, August 2, 2012

TemaN di Waktu PagI

hye korang!!!

ni nak cite kisah pagi hari tanggal 1 ogos 2012 bersamaan 12 Ramadhan....
mcm biasa sejak memasuki alam pekerjaan jam 6 pagi lepas solat subuh,
rutin harian ku adalah menunggu kedatangan pakcik bus RAPID KL muncul..

biasa la kejap lambat kejap cepat..
klu cepat YA ALLAH syukur ALHAMDULILLAH u o'lls
cz i can reach to the office early and on time..
so for not being late i wish the driver will come early..
nak di jadikan cerita pagi td.
aku tunggu la bus cm biasa..
nasib bek pakcik bus tu awal adalah dalam 6.10 pagi dah sampai..
so aku nek la..

PKCK: brape orang?
AKU: sorang la pakcik..
PCKC: eh bukan berdua kew???
aku dah terpinga-pinga @ terkebil-kebil...
AKU: ha!! mna ada sy sorang je
PCKC: eh pkck nmpk berdua td...
AKU: x la sy sorang je.,,

last2 2-2 terdiam..aku pun touch kad trus g duduk mlas nak pkir huhuhu..tp dlm hati cuak gak la..


1 comment:

NuffNang ads