Thursday, November 22, 2012

untitled..soal hati

perjalanan hidup makin bercabang huhu
ye la bila dah keje pelbagai ragam lg yg aku jumpe..
bila dah keje urusan dengan allah semakin terabai..
ya allah ya tuhanku ampun kan hamba mu yg khilaf ini..
alhamdulillah pegangan hidup ku masih ada..
aku kembali ke jalan NYA..
kembali mencari hidayah hidup di muka bumi ini..
walaupun aku nyaris2 tersasar..
workaholic is nothing if u r not a ibadaholic!!! 
dengan izin nya sahaja setiap perkerjaan itu mendapat redha nya..
satu yg aku pinta kembalikan la diri ku
ke jalan yang benar 
kukuhkan la iman ku..
tiada siapa yg dapat membantu kecuali diri ku sendiri
hanya diri yg teguh ngn iman dapat
menguatkan pegangan hidup yg semakin rapuh ini...
kadang kala aku menangis mengenangkan
kelalaian yg aku buat dgn sengaja ini..
hasutan syaitan yg di rejam itu lebih kuat mengatasi perasaan cinta ku 
terhadap kekuasaan NYA...
YA ALLAH AMPUNI LA DOSA2 HAMBA MU YG KERDIL INI... 
YANG TERLALU KHILAF MENGEJAR SESUATU YG X PASTI...

semoga aku diberi kekuatan untuk memperbaiki diri ini..
INSYA'ALLAH

bye..byee..

-yan-

No comments:

Post a Comment

NuffNang ads