Tuesday, June 7, 2011

R U MalaySian????

r u malaysian???
hahaha nak gelak bila ingatkan balik..
i'm malaysian ok!!!
pure malaysian citizen...
x paham aku bila mamat-mamat foreigner tu tanya mcm tu..
muka aku ni mmg ada gaya muka org dari timur tengah kew???
pape pun aku bersyukur sangat ngan pemberian dari ALLAH ini..
kerana setiap kejadian dan ciptaan dari-NYA mempunyai keunikan yang tersendiri...
so terima lah ape saja...
tp memang x boleh blah kisah 
6 JUNE 2011 jam 5.15 petang
lokasi di hentian bas stesen LRT gombak 
dari pertanyaan 
is the bus going to UIA?
dah melalut sampai tanya 
aku ni betul ke bdk malaysia??
klu betul dari negeri mana?
dah kahwin ke or dah bertunang ke?
dan bila aku jawab belum muncul lah ayat yang paling aku x sangka iaitu...
WHY DON'T U MARRIED ME????
uishhh mmg gila..mamat tu igt aku ni ape...
senang2 je nak ajak aku kahwin siap leh ckp
why not u give me ur no and let me speak to ur mother..
sure ur mother will like me n let ue to be together...
NO..NO..NO...
MyEm0.Com
woi mak aku pun tak hingin nak ada menantu bkn org malaysia la...
MyEm0.Com
klu setakat nak dptkan tiket tuk bermastautin di malaysia 
sorry naik lori la wey...harap maaf ramai lagi teruna idaman malaya kat malaysia ni hahaha..
nasib bek la aku dapat larikan diri time tu dari terus di gasak soalan tentang benda tu..
dan permintaan tuk dapatkan emel dan no fon aku,,,
hohohoho sorry ea my number is not for the man like u 
lalalalala....
good bye laaaa
MyEm0.Com

3 comments:

  1. hahahaha....why don't u marry me dear? we will be a happily ever after married couple. wakakakakaka....dari mana cik yan?

    ReplyDelete
  2. no way man!!! i don't like foreign people to be my partner okay hahahahahah....org mana ntah la wey..ak pun xtau hahahah tp mcm org timur tgh jgak la cz mamat tu kulit putih

    ReplyDelete
  3. hensem la tu yan...kulit putih..haha..skeptikel betul..

    ReplyDelete

NuffNang ads