Thursday, October 20, 2011

d StoRy

ermmm semalam exam optic...
xtau nak cakap macam mana..
nak kata susah pun boley la...
nak kata senang pun boley la...
TAPIII!!!
aku still x bape boley nak jawab hukhukhuk...
ye la latihan yang ak x dapat jawab la sir kuarkan so
pe lagi hentam kromo je la jawabnya...
janji x tingal kosong...ehhhh adala 1 soklan 1 markah huhu
terpaksa tinggal kan kosong cz mmg xde idea nak jawab hehehee...
minggu ni dan minggu akan datang adalah minggu yg paling hatric aku rasakan..
mna xnya banyak sangat kerja dan dah bertimbun dah pun...
mana ngan research paper nye...
assignment nye...
quiz nye...
mid exam nye...
wawawawawawawawawawa
penat...letih...sakit pala semua ada

tapi yang pasti aku akan cuba sehabis baik menyelesaikan segala kerja2 ini dengan sebaiknya...
dan mengikut tarikh yang telah di tetap kan...
semoga usaha aku di berkati oleh-NYA...
kerna semua yang aku lakukan adalah kerana DIA 
untuk mendapat keredhaan NYA..
moga aku x menjadi manusia yang hanya tahu merungut dan
tidak mahu berusaha kerna
usaha itu tangga kejayaan!!!!


No comments:

Post a Comment

NuffNang ads