Sunday, October 16, 2011

ExAM ArouND d CorNEr


Sedar x sedar dah hampir 2 bulan aku memasuki fasa-fasa terakhir sebelum menamatkan pengajian ku dalam sesi pembelajaran aku di kampus ini..makna nye ada lagi 1 sem dan 2 bulan untuk ku menghabiskan pengajian ku yang telah hampir 6 tahun berjuang huhuhu...
sebelum segalanya berakhir seperti biasa tugas sebagai seorang pelajar perlu aku teruskan..dan hampir x sedar peperiksaan pertengahan semester telah menjengahkan diri untuk di ambil oleh pelajar seperti aku setelah menuntut ilmu...
CUAK!!
Memang cuak.sapa yang x cuak kan?? Oleh itu usaha dan tawakal perlu di pertingkatkan..segala ilmu yang telah di curahkan perlu lah di asah bagi memantapkan lagi..latihan perlu di perbanyakkan tapi jangan sampai kerja lain bertangguh. Pandai-pandai la bahagikan masa untuk mata pelajaran yang lain juga kerna semua itu ada kepentingan nya juga.. tapi jangan pernah lupa doa dan tawakal kita pada Yang Maha Esa..
tanggungjawab padaNYA adalah yang paling utama..
semoga aku juga dapat mempertingkat kan diri ku ke arah yang lebih baik...
lakukan lah segala nya kerna ingin mendapatkan 
KEREDHAAN dari -NYA kerana itu lebih baik dan membawa seribu keberkatan kepada kita di dunia ini...
INSYA'ALLAH..



No comments:

Post a Comment

NuffNang ads